Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Mia - 18 februari 2008 16:18

...för att vi lämnade Kejsarinnan nästan alldeles ensam i flera dagar gjorde att vi köpte en liten koja till henne.

Den föll väl ut och hon tog den genast i besittning!

Allt som omsluter henne bara hon älskar!



Men hon har inte varit helt ensam. Snälla moster har varit här flera gånger om dagen, gett Kejsarinnan mat och hållit henne sällskap!
Av Mia - 18 februari 2008 13:57

...från Norrköping. Vi kom hem redan igår kväll, åt lite mat, tittade på "En annan del av Köping" och igår var det ju så rart, med ett-års jubileum för kärleksparet och Tobbe som tycker att folk ser för jävliga ut när de inte rakar sig!

Mer kärlek åt folket!


Jag är ledig idag, och får inte mycket uträttat. Det är helt makalöst, hur lat jag har blivit på mina lediga dagar.
Vad har jag  ägnat mig åt idag? Kört igång en diskmaskin, röjt av diskbänken, duschat, surfat, sett på tv....

Allt annat som jag skulle behöva göra då? Njae, det kan jag eller söte sambon göra någon annan gång....

Nu ska jag promenera iväg och möta upp min bror, som vill ha sin bil hemkörd då han ska åka iväg på hockey. *avundsjuk*

Då får jag en liten promenad i det vackra, soliga vädret vi har här!

I kväll är det dags för gympa. Och det är ju kul....eller inte...

Måste intala mig att det ÄR kul! *åhvadjaggillarattgympa*


Imorgon är det dags att jobba igen! De lediga dagarna är alldeles för få och alldeles för korta!! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards