Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Mia - 4 februari 2008 13:43

...en tidig morgon med något som liknar magsjukan, fick jag ringa och sjukskriva mig i morse... Kan inte gå till en nyopererad brukare med en ev. magsjuka i kroppen!
Nu mår jag bättre, men jag har ju förstås inget ätit, det blir senare.


Jag önskar bara att jag hade en stooooor hög med massa chic lit att välja och vraka ur nu när jag ändå ligger.

Kinsella, Keyes, Green, Jewel.... En härlig, färgglad godishög!
Det är vad som skulle behövas nu efter alla deckare, verklighetsbaserade och självutvecklande böcker jag läst... En må-bra-hög!

Jag får nog surfa in på Adlibris och beställa lite! Vad kan väl trösta en sjuk kvinna mer än lite nät-shopping! *L*

Några bra tips någon? 

Av Mia - 4 februari 2008 02:34

Är det bara hos mig, eller kan inte ni heller se mina fina Youtube inlägg??

Av Mia - 4 februari 2008 02:26

...är jag förstås lite. Efter vad jag förstått och  TROR så är dessa bidrag klara för ESC. Men när man hör dem... Vete tusan!

Av Mia - 4 februari 2008 02:23

Hmmm, I say nothing!


Av Mia - 4 februari 2008 02:21

Ja den är ju åtminstone bättre än de andra...

Men ändå... Hjälp!

Av Mia - 4 februari 2008 02:20

Alltså.... jag blir dysvett!! Är detta ett skämt?


Av Mia - 4 februari 2008 02:16

Snart är det dags!!

Åhhh vad det är skoj!!!


Danmarks bidrag är tydligen redan klart, och i min värld är det inte något vidare... Döm själva!!

Av Mia - 4 februari 2008 01:38



You Are a Strawberry




You are friendly, outgoing, and well liked by many people.

You are popular, but there's nothing you ordinary or average about you.



You a very interesting person, and you have many facets to your personality.

Sometimes you feel very conflicted. Your different sides of your personality pull at you.



You are a very sensual and passionate person. You are fiery... you can't help it.

In general, you keep your passionate side under wraps. You are only wild in private.

What Type of Fruit Are You?

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards