Alla inlägg under januari 2008

Av Mia - 15 januari 2008 14:57

...väninna E... Du borde onekligen arbeta lite på din nattsömn, den är inte vad den borde vara men jag är så tacksam över att du läser min blogg och skriver kommentarer!

Dock är jag lite orolig att folk ska tro att du är elak.... För det är du väl inte? Eller hycklar du bra tillsammans med mig! *L* 

Av Mia - 11 januari 2008 00:08

..jag tänker INTE fota resten av lägenheten nu när alla julsaker samlas ihop för att åka på semester på vinden...

Det ser om möjligt ännu värre ut än mitt pysselrum!

Varför började jag med det FÖRE jag går på en lång jobbarhelg??? 

Av Mia - 11 januari 2008 00:03

...har jag städat färdigt! Mitt pysselrum är i ordning! Jag blev oerhört scrap- och stämpelsugen men klockan är 24 och jag ska jobba imorgon. Inte förrän kvart i elva, men ändå... Jag borde packa mina grejer och gå och lägga mig och läsa lite....

Dammsuga rummet borde jag gjort ser jag men kanske inte mitt i natten!
Söte sambon är ju ledig och hemma hela helgen så det fixar väl han! *L*

Iaf är jag fantastiskt glad över att jag har städat idag! Kanske kan jag sätta mig här och skapa lite nästa vecka de dagarna jag är ledig!!



Av Mia - 10 januari 2008 21:17


I am a
Snapdragon

"Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh."


What Flower
Are You?


 Testa här!

Av Mia - 10 januari 2008 18:54

Jag vill ha en undulat!

Väninnan E har en violfärgad hane, och jag har bestämt att han ska skaffa små undulatbebisar med någon av honorna, och ungarna ska naturligtvis också vara lila! Och då ska en utav dem flytta hem till mig! Alla påstår hon, men det går ju inte... hon får nog försöka dela ut dem till andra som också vill ha... Jag har första tjing dock!
Tyvärr visar inte lille mannen något större intresse för en sådan akt, men han är för ung kanske...

Söte sambon kan knappast säga nej, om E så vackert kommer hem och GER mig en liten fågel i present!

Vill ha, vill ha, vill ha....


Måste bara fundera hur det ska gå till allting, med katt och öppna dörrar ut och så.... Och så får man ju egentligen inte ha bara en undulat, så det blir en till senare...*L* Det är jag säker på!
 

Av Mia - 10 januari 2008 18:45

...städa här? Ett inspirerande kaos eller hur?

Jag blir hel chockad när jag inser hur det ser ut och ska raskt marschera in där för att försöka bringa någon ordning i kaoset! Grejen är den att jag redan HAR börjat städa där, kan ni då tänka er hur det såg ut innan?

Och en rosa toa-borste under bordet? Vad gör den där?
Ny och inplastad visserligen....

Kejsarinnan trivs i alla fall i sin plats på fönsterbrädan. Det strålar nog upp varm och härlig luft från elementet under.

Återkommer väl med en efterbild, om det nu hinner bli någon innan jag stökar till det igen...

Mer stök åt folket!!

Av Mia - 10 januari 2008 14:57

...tänka på dig rara C när jag såg den rosa kudden?

Tänk ibland känner man sina vänner så väl, så väl! 

Av Mia - 9 januari 2008 19:48

...kudde.

Något jag borde införskaffa kanske...

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards