Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Mia - 28 januari 2008 19:49

...utskrivna! Nu ska de bara stoppas i adresserade kuvert och sättas frimärke på sedan kan en del av mina vänner runt om i världen börja vänta på dem!
Jag funderar varje gång, varför jag samlar så många brev att svara på på samma gång? Jag tycker att det är jättekul att skriva och få brev, men sitta och skriva 16 brev på samma dag blir liiiiite jobbigt.

Visst blir det skrivet mycket samma i dem, mitt liv är ju det samma oavsett vem jag skriver till, men det gör ju inte saken lättare.


Note to myself: svara på breven dagen efter de kommit!! Det resulterar i mindre skrivkramp!


Av Mia - 28 januari 2008 13:36

...värre blev det, med överraskningsfesten för mamsen!

Jag har nog aldrig sett någon så förvånad någonsin, som hon var när vi kom in i bygdegården med mousserande vin och sång!

Inget fick hon reda på förrän vi var på plats på boulen, så hon var hemskt orolig. Elakt av oss men ganska kul!

Spela boule var roligt över förväntan och bada jacuzzi och bastu var alldeles underbart skönt! Det måste jag ta med mina väninnor på!

Middagen efter var god, och alla var på så gott humör hela tiden. Inte ens brorsbarnen mina var ovänner! *L*


Det verkade också som alla tyckte det var oerhört mysigt och trevligt hela kvällen och det känns bra, när man ansträngt sig för att göra något speciellt, att det faller väl ut!

Idag ska jag mest ta hand om mig själv, mår inte helt bra. Slappa framför tv:n kanske, läsa en bok, slumra lite.

Men om tre timmar  har jag väl tröttnat och känner mig rastlös som vanligt. Det är inte så lätt att inte må bra minsann! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards