Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Mia - 15 januari 2008 21:39

...idag...

Idag är en sådan där dag som man bara inte vill ha. Jag har ingen lust att göra någonting (fast jag har städat en hel del faktiskt), jag känner mig ur form, rastlös, lite nere.... Stressad över att jag har massa saker jag egentligen vill göra men inte orkar sätta mig med just nu...


Tur att rara C kom hit för lite datalektion så jag fick lite fascinerande skvaller att lyssna på, förvånas över och skratta åt! Skvaller är underskattat!


Väntar på att söte sambon ska komma hem, han har jobbat över och det är lite trist att han, de två dagar jag är ledig, jobbar kväll BÅDA dagarna, och när jag har ledig helg jobbar han natt... det är roligt nästan jämt!
Alltså, jag tycker det är jätteskönt att få tid själv hemma, bara få rå sig själv, men jag behöver inte ha det VARJE gång jag är ledig! Vad ska man då ha en sambon till?? *L*

Men... den där uppmärksamheten och omtänksamheten jag trånar efter, den uteblir nog som vanligt... det är inte hans grej riktigt!
Eller vad säger ni E, C och H?


Av Mia - 15 januari 2008 21:37

...är det idag, 15 januari. Igår köpte jag mig således två buketter tulpaner och satte ihop hemma på vårt vardagsrumsbord! Jag var faktiskt så omtänksam att snällaste mamma också fick två buketter av mig! *L*

Tulpanerna är så vackra och efter att alla julsaker har försvunnit känns det så skönt att sätta något annat trevligt på bordet!

En bukett tulpaner piggar alltid upp!

 

Av Mia - 15 januari 2008 15:04

...är en värdig efterträdare till Hyacinth! Med End Of An Era-dvd:n på i bakgrunden fick jag till och med lite energi att städa...

Julen ligger spridd runt mig som en helikopterkrash och jag tycker det är TRÅKIGT att städa.

Det är mycket roligare att plocka fram grejerna än att plocka bort dem!

Av Mia - 15 januari 2008 14:58

...kan man lita på som sagt, det är min sanna och trogna följeslagare!
Ont i magen, huvudet och allmänt ur form var det bara att slänga på mina underbara DVD:er med Skenet bedrar och så var hela dagen mycket bättre!
Jag har införskaffat mig säsong 3 & 4 nu också så jag verkligen kan frossa!


Av Mia - 15 januari 2008 14:57

...väninna E... Du borde onekligen arbeta lite på din nattsömn, den är inte vad den borde vara men jag är så tacksam över att du läser min blogg och skriver kommentarer!

Dock är jag lite orolig att folk ska tro att du är elak.... För det är du väl inte? Eller hycklar du bra tillsammans med mig! *L* 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards