Alla inlägg den 5 september 2007

Av Mia - 5 september 2007 20:53

... men jag tycker IDOL är ett vidrigt jobbigt program, åtminstone under uttagningarna.

HAR FOLK INGEN SJÄLVINSIKT ALLS???

Det handlar inte om att sitta och sjunga på julafton hemma hos mamma och pappa, utan om att bli Sveriges nästa idol...

Det är så pinsamt, så pinsamt....

Sötaste sambon tycker det är fantastiskt roligt, och sitter och skrattar och jag måste gå och fylla på vinet... HERREGUD!!

Av Mia - 5 september 2007 19:59

...väcker det här! Eller vad säger du moster??

 


Fan! Jag vill dit igen, jag vill bort, vartsomhelst med lite sol, värme, bad och sprit! Låter som en tonåring men jag längtar bort så jag kan DÖ!!!

Nästan iaf... 

Av Mia - 5 september 2007 19:19

... har landat hos mig! Söta stämplar som vanligt, och ganska användbara motiv tycker jag! Kul med motiv som man kan använda under hela året. Så moster, nu ska här stämplas och målas!


Trots dessa fina stämplar skulle jag så gärna vilja gå lite vidare i mitt stämplande. Jag har liksom snöat in på det här med motiv som går att måla , och skulle behöva hitta tillbaka till de teknikerna jag gjorde förr och försöka med nya. Inte sluta med mina hÄnglar och Magnolior utan bara göra lite annat också!

Men det är klart, då behövs det massa nya grejer och jag TROR att det är lite svårt att motivera det för sötaste sambon faktiskt, även om han inte brukar beklaga sig över mina inköp.

Han har bara lite svårt att förstå hur mycket saker som kan behövas till mina hobbiesar.

Han skulle bara veta hur mycket som EGENTLIGEN behövs säger jag då... 


Nu ska jag fortsätta på mitt glas vin och försöka montera dem så jag kan använda dem!
Det känns alltd så inspirerande precis när nya grejer har kommit, men ibland, tyvärr rätt så ofta, rinner det ut i sanden när väl tid för skapande finnes!


Mot vinet och några dagars ledighet!

Hej hopp alla!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards