Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Mia - 8 augusti 2007 23:45

... i halsen har jag. Hu, jag känner inte alls för att bli sjuk nu! Jag har ont i hals, huvud och alla möjliga leder, frusit har jag gjort idag också, trots att det varit så varmt och kvavt här!
Jag vill VERKLIGEN inte bli sjuk, och jag har fasen inte råd med det heller egentligen...

Stackars, stackars lilla mig, jag mår inte så bra... Tänkte förstås se CSI i kväll innan jag lägger mig, men sen är det nog dags att krypa till kojs.

Mina planer var att pyssla idag, börja spåna på julkort och skapa lite av allt möjligt. Det gick så där, jag har häckat framför tv hela kvällen. Men jag har broderat en del. Såg en Wallander-film på tv; "Hemligheten" och då försökte jag brodera. Dock hade filmen en, för mig, ganska oväntad handling så det var svårt att koncentrera sig på broderiet också!

Håller tummarna för att jag är piggare imorgon och kan sitta i flera timmar i mitt skapar-rum!

Av Mia - 8 augusti 2007 22:06

Tur är ibland att jag har min minsta lillebror, den sötisen. Mest som jag sitter hemma och är lite lagom smågrinig och irriterad över att jag mår blä och har ont i halsen, samt för att vi aldrig gör något roligt. Då ringer raringen och undrar om vi inte ska ta oss till Skräcklan och grilla! JAAAA; ropar jag och tvingar sötaste sambon att åka med! Äntligen lite sommaraktiviteter!! HURRA!
Hastigt och lustigt mår jag mycket bättre, halsonda är bortförhandlat med TREO och jag längtar efter att sitta vid Vänerns strand i solen och njuta av lite SOMMAR!!

Se hur härligt vi hade det, även om mina fotomodeller inte riktigt ser så glada ut!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards