Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Mia - 19 juni 2007 20:26

...på jobbet över sommaren.

Vi ska komma upp i 10 000 steg i dagen innan sommaren är slut och om vi t ex går 6 000 steg om dagen i vanliga fall ska vi öka på dem med 500 varannan vecka tills vi är uppe i över 10 000 steg.

Ja, det har väl gått ganska bra hittills.

Jag är uppe i 6 000 steg nu, men idag har jag redan gått över 8 000.
Det är ju bra, inte för att jag kan tillgodoräkna mig dem inför imorgon, men ju mer jag går desto bättre mår väl kroppen tror jag.


Maten går det väl sådär med... idag hos Kusin fick vi kola-tårta som moster hade bakat och jag var ju tvungen att ta en bit. Den stod där och ropade desperat på mig så jag förbarmade mig över den och åt upp den!
En lisa för själen! :-))

Go' som attan var den!!


Av Mia - 19 juni 2007 20:22

...är jag!
Jag åkte ut FÖRST på pokern vi spelar idag, hur kul är det???

Jag  brukar vara något bättre än så faktiskt.

Så jag hamnade i "loosers lounge" och tur är väl att min dator finns där, samt Nightwish live-dvd på tv:n


Det blev massa bebisgos med kusinbarn E! Hon trivdes så bra hos gammel-kusin och grät ingenting för än hon var hungrig igen och ville ha lite mat! Sötis var hon i alla fall, och vi tog en långpromenad, moster, kusin, E och jag. Hon var inte helt pigg på att ligga i kärran utan ville hels vara i bärselen på mammans mage. Hon såg inte ett smack för hatten hängde i ansiktet på henne men hon var helt nöjd ändå, bara hon slapp vara i vagnen!

Hon är väl som resten av släkten; vill vara med hela tiden och överallt!! *L*

Av Mia - 19 juni 2007 12:44

...ser jag fram mot nu! Är på väg till Kusin som är hemma i Sverige med sin lilla E! Hoppas att jag får gosa lite i alla fall, hon är tydligen i en lite känslig period nu, då hon inte är så förtjust i att vara hos andra människor än mamma och pappa. Kanske går det bra om hon får sitta i mitt knä och titta på mamma och pappa så kan jag klämma och k rama lite! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards