Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Mia - 15 juni 2007 11:31

....gjorde jag igår också! Klart var ju att jag förstås behövde mer tyg!! Jag har inte tillräckligt....

 

Något specifikt projekt har jag inte, men när vi kom fram till Göksäter på Orust och gick in i den oerhört roliga affären med alla dessa grejer hittade vi så himla mycket fina tyger till lappteknik min moster och jag!!

Tyvärr har man ju aldrig råd att köpa så mycket som man vill... Fast vi insåg också att det minsann inte är så långt till Orust så vi skulle kunna åka dit lite oftare!

Tror till och med att väninnan C skulle uppskatta ett besök där, det fanns MEGA-shopping av allt möjligt billigt där...

Dock inte så mycket kläder och framför allt inte kläder som passar oss lite "kurviga"... Men mycket annat!

Hörrdu C, det liknar den där affären vi var i, i Åmål som väl lagt ner nu... Som vi gärna besökte och handlade i, men den här är så mycket större!!

AJ LÖÖÖV SHOPPING!!! 


Av Mia - 15 juni 2007 11:12

...besökte jag, min mamma och mina mostrar igår.

Det ligger på Orust, nära (eller i) Ellös, och det var så otroligt mycket vackra pelargoner där! Jag som verkligen har tillräckligt med blommor på balkongen behövde inte fler, men visst kom jag hem med tre exemplar av olika pelargoner. Den översta har jag ett namn på men inte den andra. Om det finns någon kunnig pelargonälskare här får ni gärna höra av er om en artbestämning!!

Men visst är de vackra?? Nästa år ska jag BARA ha pelargoner och fuchsior på balkongen. Inte något annat, inte så något, inte köpa något annat utan bara utveckla min samlingsmani! Sure, det blir säääkert så!! Men så tänker jag idag i alla fall!!



Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards