Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Mia - 12 juni 2007 14:59

Finns att beskåda HÄR

Av Mia - 12 juni 2007 14:07

...måste jag ju visa också, även om det är så svårt att ta kort som blir bra på den! Men nu vet ni precis hur fin jag kommer att vara på bröllopet! *L*

Av Mia - 12 juni 2007 13:59

...har varit så varm, så varm.

Bad har det varit mycket, hela helgen, och när jag inte har badat har jag varit hos min morfar på sjukhuset. Han mår inte så bra, men det känns bra att vara hos honom! Jag satt med honom i natt, hela natten. Det är ju inte en enkel grej att göra tycker jag, men kändes ändå så självklar! Jag vet att det gör honom lugnare och själv känner jag mig också lugnare när jag har fått vara med honom nu! Vad som än händer....

Men luftkonditioneringen funkar inte på sjukhuset och det blir så himla varmt på hans rum, det lider nog alla som är där med honom av, men han mår nog sämst tror jag. Det är så svårt att höra och förstå vad han säger.

Jag har sjukskrivit mig från jobbet idag också, det går inte att kombinera jobb och sjukhusvistelse varje dag.


Nästa måndag kommer Kusin hem! Tillsammans med Kusinbebis! Det ska bli så himla roligt! Jag har inte träffat Kusin på ett år, jag har inte ens sett henne vara gravid (åtminstone inte så att det syntes...) och nu helt plötsligt kommer hon hem med en bebis!!

På tal om Kusin!! Vet du, Kusin, jag har världens allra bästa musik-DVD som går varm här i huset! Gissa med vem???

Den är fantastiskt bra, samma show som jag var och såg i Göteborg, fast inspelad på Hammersmith!

Den var såååå väl värd varenda liten krona jag köpte den för!!


 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards