Alla inlägg den 1 april 2007

Av Mia - 1 april 2007 19:36

...jag måste ha skaffat mig två av världens dyraste "hobbiesar"..
Jag har varit på scrap- och stämpelmässa och det är ju alltid lika roligt, men alltid lika dyrt! När jag kommer hem och packar upp mina påsar förstår jag verkligen inte vart pengarna har tagit vägen!
Det är helt otroligt!
Men det är också världens roligaste hobbiesar förstås, det handlar ju mer om att jag aldrig är nöjd med det jag har. Jag ser allt som alla andra har och gör och vill ha likadant!
Fast det ska bli så himla kul nu att sätta sig och montera stämplar, testa dem, nya distresser, pulver och annat skoj!

Men betänk nu att grejerna på bilden har kostat mig 1500 spänn ungefär! Det är inte konstigt att jag måste spara och spara så jag kan få inhandla de grejer jag BEHÖVER!! (Det handlar aldrig om att bara VILJA ha utan vad man MÅSTE ha! *L*)
Saga fanns ju redan hemma, men hon måste ju var med överallt och inspektera allt nytt som kommer till hennes hem! Kanske kan man tugga på det lite!!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards