Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Mia - 30 mars 2007 13:04

...det har gått nästan en hel timma sen jag satt här sist! *L*Men alltså... borde man inte slippa städa och greja på sin födelsedag? Borde inte sambon ägna sig åt det när han kommer hem från jobbet idag? Borde inte jag bara sitta på balkongen i min varma poncho med en ask chokladpraliner och njuta? Ett glas vin kanske? Lite tidigt för till och med mig, men solen inbjuder till en härlig eftermiddag på balkongen.Fast, det får väl bli nötter och ett glas vatten, jag äter ju inte sådana där sötsaker just nu...Men städningen då? Den kan han väl ta när han kommer hem, och pyntandet med påsksaker?Det tycker jag, så jag funderar på att sluta nu...Fast han gav mig ju så fina blommor igår att jag kanske måste göra åtminstone min beskärda del här hemma....

Av Mia - 30 mars 2007 12:16

Kan inte låta bli att skratta åt rubriken om duschkrämen nedan!!Det var inte riktigt så det var tänkt, men jag gjorde ett sms-inlägg från badkaret, då blev det så!! Haha!

Av Mia - 30 mars 2007 12:12

...vad svårt det ska vara att få till det här med städningen!Min käre bror undrade om jag kanske kunde hjälpa honom med hans badrum som han renoverar idag, men jag skulle ju städa...... det ser vi hur bra det går med det!!!Jag pendlar lite mellan städningen, datorn, telefonen och stereon.Skid Row på volym hög, så att mina grannar får njuta av lite bra musik också!!Till helgen kommer min lille-lillebror hem och stannar i två veckor nästan. Det ska bli kul! Känns lite långt bort att han är i Norrköping... Inte lär han väl flytta hem heller efter skolan. Fast det är klart, alltid trevligt att ha någon att hälsa på någon annanstans!

Av Mia - 30 mars 2007 11:07

Duschcremen luktar vansinnigt gott! Tack gulliga C! Du ska få lukta på mig ikväll! *L* Mår så där. Men det är väl inget inte lite Treo löser!

Av Mia - 30 mars 2007 10:31

...till har gått.Födelsedag idag, och det känns som vanligt, inget speciellt.Förutom alla trevliga hälsningar jag fått! Det är så härligt när jag förstår att så många människor tänker på mig!Igår kväll var jag och mina två väninnor ute och åt, och firade två födelsedagar! Det var riktigt trevligt! Maten var god och vi skrattade och hade kul som vanligt!*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*Blommorna jag sått växer och frodas, och jag har nu satt ut dem på balkongen, i ett litet växthus. Dock får jag släpa det ut och in, eftersom det fortfarande är ganska kallt på natten.Men det gör jag så gärna, så gärna! Åtminstone så länge sötaste sambon gör det åt mig! *L*Jag hade tänkt att städa och påskpynta häridag, jag är ju ledig. Men jag känner mig lite hängig, ont i magen och huvudet, så det känns inte oerhört lockande.Jag ska iväg och träna med väninnan C ikväll också, och jag borde väl försöka vara pigg tills dess! Hmm... undra om ett bad kanske kan pigga upp! Jag fick en underbart luktande dusch- och hudcreme av väninnan C igår, så jag kanske ska testa den och en god bok i badet!Hade jag inte gått på "diet" så hade jag tagit med mig en STOR godisskål in i badet också!!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards