Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Mia - 4 februari 2007 15:30

...får vi idag. Det är snällaste mamma och gulliga mostrar som kommer. Ädelostfisk med bulgur blir det och till efterrätt har jag gjort mandel- och kesokaka med hallonkesella till.Allt i GI-ordning. Det ska bli trevligt att ha gäster, prata lite, kanske sy lite om de har varit ordentliga och tagit med sig något att sy på förstås. Sticka går ju också bra förstås.Melodifestivalens första deltävling var det igår också! Det var ju ett ganska svagt startfält kan jag tycka, inte helt oväntat att Anna Book och Tommy Nilsson gick vidare. Min favorit var nog faktiskt Uno Svenningsson och Irma, trots att jag inte alls gillar henne egentligen.Jaja, tävlingen är igång och jag ser fram mot de andra deltävlingarna, och hoppas innerligt på några bättre låtar faktiskt!!Dags att fixa till det sista på maten nu! See you!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards